środa, 10 lutego 2016

Kształty LPS 3 ~ Scottie


Ohoho... nasza obiecywana systematyczność spadła wręcz drastycznie! 
Ale my jeszcze żyjemy, gdzieś w głębokich odchłaniach Internetu.
A więc...
Witajcie kochani czytelnicy!
~
Dziś trochę w ramach odskoczni, urozmaicenia.
Już trzecia część naszego spisu wybranych kształtów LPS. 
Tym razem pieski Scottie :)
Jest ich stosunkowo niewiele i niektóre są w miarę podobne do siebie,
 ale coś mnie korciło, żeby poświęcić im trochę czasu. 
Myślę, że są śliczne i zasługują na poświęcenie im uwagi 
chociażby w tym jednym poście.
~*~*~*~
Co o nich sądzicie? Według mnie są niesamowite.
Kiedy się nimi bawimy, mimo, że nadajemy Petkom imiona i
 zazwyczaj nie zmieniamy podczas zabawy, grają one często różne role. 
Na przykład podamy naszą scottie #24:  
jest ona raz siwym staruszkiem, raz uroczą dziewczynką itd...
 Raz, gościu ze wsi może 'zagrać' jakiegoś detektywa lub kryminalistę...
i to jest u nich na plus! Są... uniwersalne! Fajnie.

(W ogóle zauważyłam, że poszczególne mają podniesioną łapkę, a reszta nie...)






 














Który jest waszym ulubionym? Posiadacie któreś z nich?
Osobiście mamy pieska #24 oraz #249.
Nazywają się Nilsy i Max.
Oto oni :


Oczywiście pragniemy powiększyć swoją `kolekcję` scottie :)
Szalejemy za każdym z nich i nie możemy się zdecydować, którego z nich sobie zamówić...
~*~*~*~

A Wy, trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia wkrótce <3
Już coś dla Was planujemy...

10 komentarzy:

Loke pisze...

Nareszcie notka! ^^
Mam tylko jednego scottie'ego (tak się to odmienia? xD), warianta (właściwie to wersję podstawową z podniesioną łapką) #249, nazywa się Terry. :3

Marta2003 pisze...

Yey, Notka! :D
JA uwielbiam scootie!
Mam 4 + Scootie New Mold+ Scootie breloczek.
Czekam na kolejną notkę ;**
Pozdrawiam
~Marta2003

PrzypadkowaOsoba pisze...

Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Myślałam, że zaraz się popłacze ze szczęścia :D.
Pozdrawiam.
~ja

Naneh pisze...

Naprawdę fajny blog!
Wpadłam przez przypadek,a bardzo mi się spodobał :))
motekkotka5.blogspot.com

To mój blog! :D

Julisiak LPS pisze...

Scootie są słodkie, ale jakoś szczególnie mnie do nich nie ciągnie, mam tylko #1034 ^^
Może narysujecie jakiegoś scootie'go? Albo fretkę #1172? ^^

Pozdrowionka,
~lpsgarden.blogspot.com
~Julisiak

mruwkapl pisze...

Prosze dodaj notke nie dodajesz nic od 2 mies. A tka pozatym to notka fajna

Unknown pisze...

super jak zwykle XD
moglabys zajrzeć do mnie dopiero zaczynam i chce poznać opinię

http://lps-vexa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Jak zwykle post świetny,ale zaraz wybije wam 10000 wyświetlen a wy sie nie odzywacie. A może coś tak długo szykujecie? kto wie?

Unknown pisze...

Gratuluje 10000 odwiedzin na blogu.

Anonimowy pisze...

Gratuluje 10000 wyświetleń lub odwiedzeń